Habitare 2019.

September 12, 2019

Suomen suurin huonekalu-, sisustus- ja designtapahtuma 2019 tapahtuu juuri nyt. Minun vaikutelmani? Kaikki oli epäilemättä helppoa silmissä, löysin sieltä suosikkisi (Matilda Palmu ja Minä Perhonen), mutta en voi sanoa, että löysin jotain paljastavaa. Voisin olla banaali ja sanoa: vika jää minuun :) Syynä on asenteeni kulttuuriin ja taiteeseen yleensä, mikä pähkinänkuoressa on: kaikki on jo tapahtunut ja toistuu. Joten luulen, että odotukseni ovat ehkä liian korkeat. Mutta se ei häiritse minua nauttimasta sellaisista tapahtumista.

Joka tapauksessa löysin kauniita kankaita, upeita värejä (mausteiset värit hallitsivat tänä vuonna), luonnon tekstiilejä, vihreitä kasveja, paljon puuta ja kierrätysmateriaaleja.

Finland's largest interior decoration and design event 2019 is taking place right now. My impressions? Everything was undoubtedly easy on the eye, I found there my favourites (Matilda Palmu and Minä Perhonen) but I cannot say I discovered something revelatory. I could be banal and say: the fault rests with me :) The reason is my attitude to culture and art in general, which in nutshell is: everything has been already and repeats itself. So I guess my expectations are maybe too high. But it doesn't disturb me enjoying such events.
Anyway I found beautiful fabrics, great colors (colors of spices dominated this year), natural textiles, green plants, lot of wood and recycled materials. 

Matiilda Palmu, Night Flowers

Minä Perhonen
Minä Perhonen
Minä Perhonen
Antii-Oskari Sinkkonen
Antti-Oskari Sinkkonen, POPSI

Luonnollinen ilme.

Mausteiset värit.

Toisaalta värikkät matot Perusta.

Tikau
Tikau kiinnitti huomioni yksityiskohtiin.

Kierrätys keskus
Kierrätys keskus näytti miten käyttää uudelleen mm.vanhat sukset.

Lapuan Kankurit
Lapuan Kankurit: pellava on ekologinen valinta.

Lapuan Kankurit
Lapuan Kankurit: ruskeat ja tummanvihreät sävyt.

Finarte
Finarten kauniit matot.


You Might Also Like

0 comments

Search